22 d’abril 2011

Buenos Aires

Ja fa tres dies que vam arribar a la capital d'Argentina on ens hi esperava l'Ares per fer-nos de guia i ficar-nos al dia. Després de 20 hores de bus vam baixar a l'estació de busos més gran que mai hem vist, el Retiro, i on vam comptar fins a 75 andanes una al costat de l'altra. Tot un espectacle ja que més que una estació semblava una aeroport.

L'Ares ja ens tenia preparada una ruta pel centre, així que va ser deixar les motxilles a casa i sortir a caminar per les avingudes gegants d'aquesta ciutat, visitar la casa Rosada i perdre'ns pels carrers del barri del Retiro fins trobar un bar on veure la derrota del Barça a la final de la copa. L'endemà li va tocar el torn al barri de Puerto Madero i per dinar un altre cop a una parrijjjjjja libre bastant coneguda a la ciutat, el Sigue la Vaca. Per fer baixar la carn ens vam proposar arribar-nos fins al cementiri de la Recoleta on vam  fer la visita obligada al mausoleu de Evita. Avui hem tret el cap per Caminito, el centre i el barri xino on hem comprat sushi, maquis i rotllets de primavera per fer el sopar de despedida. Un sopar de luxe abans de deixar la capital d'Argentina!!

Demà al matí iniciem la tornada a casa. Ens veiem aviat!